2017. augusztus 27., vasárnap

Prológus

Ray


Bemászok az ablakon. Tök sötét van a lakásban, csak a hold halvány fénye világít be. Nem sok mindent látok, de nem baj, szeretem, amikor meglepetés, hogy mit lopok. Lépek egyet jobbra, a körvonalaiból kivéve egy kisasztalhoz. Van rajta pár cucc, így azt beledobálom a hátizsákomba. A szemem kezd már hozzászokni a sötéthez, így ki tudom venni a szoba végében lévő könyvespolcot. Odamegyek, és onnan is találomra beledobálom a dolgokat a táskámba. Nem kifejezetten érdekelnek a tárgyak, a lopás élményéért vagyok itt.
Léptek hangját hallom, valaki erősen zihál, majd nyitódik az ajtó. Nem fordulok meg, nem kifejezetten érdekel, hogy ki az, pakolászok tovább, miközben elkezdem a Highway to hell dallamát dúdolni. Hülye Pete, mostanában folyton azt hallgatja a bárban, és nekem is az jár a fejemben.
Felkapcsolódik a villany, én meg egy pillanatig nem látok a hirtelen jött fénytől.
- Ki maga?! – hallom mögülem egy férfi hangját. Kifejezetten ijedtnek tűnik. – Figyelmeztetem, rendőr vagyok. – Most abba kéne hagynom a lopást? Nem éri meg… - Hagyja abba, amit csinál, és lassan forduljon meg!
Majdnem felnevetek, még talán félelmetesnek hatott volna, ha nem remeg meg a csávó hangja. Megcsóválom a fejem, és beledobom a Bibliát is a táskámba. Majdnem elröhögöm magam a helyzet komikumán.
Levegő suhogását hallom, majd egy szúrást a derekamban. Felnevetek és lassan szembenézek a „támadómmal”. Egy negyven körüli, ősz hajú, tömött, szürkés-fekete bajszú, vézna férfi, függőlegesen csíkolt pizsamában, kikerekedett szemekkel. Nem épp félelmetes látvány, nem mintha engem meg lehetne félemlíteni. Ráadásul biztos nem rendőr, a város összes zsaruját ismerem, ezt a csávót meg még életembe nem láttam.
- Kösz a kést – húzom ki az oldalamból a húsz centis pengéjű konyhakést, a támadóm feje döbbent grimaszba torzul. – Konyhai eszközt nem akartam lopni, de azt hiszem, megérdemlem – dobom bele a jégvarázsos hátizsákomba azt is. – Tudom, most azt kérdezed magadtól, mit keres egy ilyen jóképű, sármos, zseniális férfi egy ilyen kislányos táskával a lakásodon. Igen, én is tarzanosat akartam, de a mai gyerekek sem olyanok már, mint régen, normális hátizsákot sem lehet tőlük lopni. De mivel ilyen szívélyes voltál, és önként adtál nekem egy kellemes kis kést, ezért nem biztos, hogy a te cuccaidat a folyóba fogom dobni, hanem ott hagyom majd valahol a parton. És hogy megtaláld, ráírom a neved is. Hogy is hívnak? – Közben előhalászok a zsebemből egy filcet. – Úgy látom, megnémultál, így legyél csak Bobby. – Ráfirkantom Elsa fejére nagy betűkkel, hogy Bobby, de az így olyan személytelen, így az „o”-t átrajzolom egy szívecskére. – Na, most már meg fogod találni, ugye -  lóbálom felé a táskát, de nem reagál semmit. Milyen bunkó...
Az ablakhoz lépek, kimászok rajta, a párkányon ülök, hogy ki tudjak ugrani, amikor meghallom Bobby hangját.
- Mi maga? Mégis mit csinál?!
- Ó - fordulok felé vigyorogva. – Én a hatalmas, és utánozhatatlan Reeyar vagyok, a tolvajlás legyőzhetetlen istene, de szólíts csak Raynek. Nem, nem kell ámuldoznod, meghajolnod vagy áldozatot bemutatnod, az már olyan unalmas, habár ha szeretnéd, megteheted. És éppen távozok. – Ezzel ellököm magam a párkányról.
- De ez a tizenkettedik…

Sziasztok! Ez a nap is eljött, felkerült a prológus, mostmár mi is szennyezzük egy kicsit a netet. Részek előre láthatóan minden vasárnap lesznek. A folytatást mindenki saját felelősségre olvassa, felelősséget nem vállalunk esetleges agykárosodásért ;). Komolyabbra fordítva a szót, vallásos emberek csak akkor olvassák ezt tovább, ha el tudják fogadni az ez után következőket, mert lehet nem mindenkinek fog tetszeni.
További jó szórakozást!

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    A prológus nagyon meglepett, fantasztikus volt, fel is iratkozok a blogodra, hogy később olvashassam. Ray... :D Imádom.
    Hatalmas ölelés,
    Brynn :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett, vasárnap jön az első fejezet :D hát igen, Ray az Ray, lesz ennél még cifrább is xD

      Törlés
  2. Szia!
    Olyan jó, hogy végre találok értelmes történetes blogokat! Merthogy ez jónak ígérkezik - máris Ray rajongója vagyok. :D
    Ment a feliratkozás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülünk, hogy tetszik, igaz, azt nem ígérem, hogy minden karakter épelméjű lesz :D remélem a fokytatás is tetszeni fog ;)

      Törlés
  3. Szia! :)
    Még egy ember aki Ray rajongó táborát erősíti. ♥
    Kívácsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Vasárnap jön, de megígérhetem, hogy nem maradsz... Maradtok Ray nélkül :D

      Törlés
  4. Csak egy kérdésem van: Miért is nem olvastam én eddig tőled? :D
    De komolyra véve a szót, nagyon megfogott ez a prológus, nagyon tetszik, hogy így belecsöppentünk egy dolog közepébe, és éppen elég információt tudtunk meg eddig Rayről.

    Még egy feliratkozóval bővült a blog, nagyon kíváncsi vagyok, hogy alakítjátok a történetet! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért, mert másfél éve ez az első blogom 😂😂😂
      Nagyon örülünk, hogy ttszett a történet, vasárnap jön az első 😉😉😉

      Törlés
  5. Halihó!
    Úristen! Hogy én mekkora barom voltam, amiért elfelejtettem elolvasni ezt a részt! Komolyan, ha nem kapok új értesítést, totál kimegy a fejemből *csendben hálát ad a Facebooknak, amiért az tájékoztatja a nyomorék módon meg nem nyitott hivatkozásairól* Ez egyszerűen zseniális! Ahogy elhitetted az elején, hogy a főszereplő egy egyszerű tolvaj, aztán kiderült hogy mégsem... és azok a beszólások, hát meghaltam������ hatalmas fazon a csávó
    Tetszik, ahogy írsz, könnyed, figyelemfelkeltő, és nagyon vicces. Biztos vagyok benne, hogy a továbbiakban is olvasni fogom a történetedet:)
    Maja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy megtaláltad, és tetszett. Igen, Ray aki elsőre egy embernek tűnik, egészen addig, amíg ki nem nyitja azt a lepcses száját XD
      Vasárnap, és ígérem, ott is lesz Ray :D

      Törlés